Tak minął tydzień # 8, # 9

Nie wiem jak Wy, ale ja w ostatnim czasie wpadłem w czarną dziurę czasoprzestrzeni. Staram się wszystko ogarniać, zarządzać czasem, oddzielać rzeczy ważne od mniej ważnych, pilne od tych, które mogą poczekać na realizację, jednak ilość zadań do zrobienia piętrzy się jak góra lodowa. Dobrze, że idzie wiosna, coś stopnieje. Minione dwa tygodnie (tydzień 8 i 9) to wieczorne siedzenie (po etatowej pracy) przy komputerze i praca nad materiałem z ostatnio realizowanej plenerowej sesji ślubnej. Z założenia miało być kilkadziesiąt zdjęć, jednak górskie zimowe klimaty z bajecznymi widokami zaowocowały dużo większą ilością zaliczonych ujęć. Na szczęście materiał jest już gotowy. Pozostał tylko wybór ujęć do fotoalbumu, skład, druk i temat do zamknięcia.

Jak zapewne Wam wiadomo założyłem sobie publikowanie dwóch wpisów tygodniowo, jednak patrząc realnie, to jak na razie nie wyrabiam się. Już drugi raz publikuję dwa podsumowania tygodnia w jednym wpisie. Co prawda niektóre materiały do publikacji powolutku nabierają kształtów. Jest już prawie gotowy wpis o Nabrzeżnej Baterii Zaporowej „Schwerin” mieszczącej się w Darłówku Zachodnim. Myślę, iż w połowie tygodnia ujrzy światło dzienne i poleci w otchłań internetu. W przygotowaniu jest również kilka innych projektów.

Nadal walczę z przebudową mojej firmowej witryny http://www.gandzel.com (testuję na dysku lokalnym). Pomysł i schemat wyglądu jest już od dłuższego czasu w mojej wyobraźni, cóż z realizacją idzie mi kiepsko. W sumie można to komuś zlecić, zapłacić i mieć spokój, spokój teoretyczny, ponieważ w takim gotowcu ciężko później coś zmienić samemu, oczywiście za zmianę można zapłacić i znów mieć spokój. Przerabiałem już taki temat, dziękuję.

Jest jeszcze jedna rzecz, która spędza mi sen z oczu. Jednakże ciężko pracuję nad tym aby to zmienić. Myślę, że efekty będą widoczne jeszcze w tym roku. Na razie nie zdradzam, ale jest to dla mnie niezwykle ważne.

Na zakończenie coś optymistycznego… w tym tygodniu będę starał się wszystko tak poukładać, aby w poniedziałek ukazał się wpis z podsumowaniem tygodnia, jednego tygodnia tak jak to sobie zaplanowałem. Trzymajcie za mnie kciuki. Pozdrawiam Mario.

Skomentuj

