Tak minął tydzień # 5

on
Zanim człowiek zdąży się zorientować mamy już kolejny miesiąc. Jak na luty przystało przywitał na zimowo, znów sypnęło śniegiem, lekki minus na termometrze, w końcu mamy zimę. Tydzień minął jak z bata strzelił. Zapewne dla tego, że czas miałem wypełniony po brzegi (poza pracą etatową) zajęciami związanymi z prowadzoną przez siebie firmą fotograficzną www.gandzel.com. Sezon ślubny zbliża się dużymi krokami, trzeba się do niego odpowiednio przygotować, zrobić przegląd sprzętu, przygotować nowe kampanie reklamowe itd. Stanąłem jednak w miejscu, jeśli chodzi o przebudowę strony firmowej, co prawda jest pomysł jak to wszystko ma wyglądać, jednak realizacja trochę potrwa. Dużo czasu zajęła również tak zwana „papierologia” która przyniosła pierwsze wielkie i oczekiwane efekty. Nasza najmłodsza córka została podopieczną fundacji splotu ramiennego, klikając na odnośnik można przenieść się na stronę naszego małego pacjenta. Do wykonania na chwilę obecną pozostało nam opracowanie i wydrukowanie apelu. Jeśli ktoś jest zainteresowany, czym zajmuje się Fundacja Splotu Ramiennego możne przeczytać na stronie fundacji www.otwarteramiona.pl.

Zapowiedziałem sobie, że rok 2017 będzie rokiem pozytywnych zmian, zmian samego siebie oraz otoczenia, które robi się coraz bardziej „toksyczne”. Poprzeczkę postawiłem sobie dość wysoko, czasem zastanawiam się czy aby nie za wysoko. Realizacje podzieliłem na kilka etapów, które powolutku lecz sukcesywnie realizuję w myśl zasady… małymi kroczkami do celu. Myślę, że będzie dobrze. Cieszą mnie małe drobne rzeczy, na które znajduję czas i stają się systematyczne. Widać to na moim blogu, co tygodniowy wpis „Tak minął tydzień” oraz codziennie zamieszczane zdjęcie w „projekcie 365” (zdjęcia z projektu można śledzić na blogu marigan365.wordpress.com). Systematyczność i powtarzalność wchodzi do mojej codzienności co bardzo mnie cieszy i motywuje.

Myślę, że tym optymistycznym akcentem mogę zakończyć podsumowanie minionego tygodnia. Życzę Wam spokojnego tygodnia. Pozdrawiam Mario.

Skomentuj

