Tak minął tydzień # 2

Drugi tydzień roku minął bardzo spokojnie, zasadniczo nic ciekawego się nie wydarzyło. I na tym można by zakończyć dzisiejszy wpis. Jednak nie o to chodzi. Przecież każdy z siedmiu minionych dni był inny, każdy wypełniony od rana do późnego wieczoru obowiązkami zawodowo – rodzinnymi. Skoro podjąłem się prowadzenia podsumowania tygodnia, więc słowa dotrzymać trzeba. Z rzeczy, o których można i warto napisać. Nadal trwają prace związane z przebudową blogu, wszystko idzie w dobrym kierunku. Pozostała tylko kosmetyka, główna część została już wykonana.

W minionym tygodniu udało się zmodernizować stronę marigan365.wordpress.com na potrzeby prowadzonego, a raczej wznowionego po rocznej przerwie projektu fotograficznego „365”. Do śledzenia projektu wszystkich serdecznie zapraszam. Mam nadzieję, że tym razem uda mi się dotrwać do końca, czyli wykonać 365 zdjęć w 365 dni.

Jak to się zwykle mówi… nowy rok, nowe możliwości, nowe pomysły, nowe wyzwania. Coś w tym jest, niewidzialna bariera, która jakoś pozytywnie wpływa na większość ludzi. Daje nadzieję i motywację. Nie ukrywam, iż sam czasem borykam się z brakiem motywacji. Wracając jednak do sedna sprawy, zmobilizowałem się i ruszyłem z miejsca temat, który jest dla mnie i mojej rodziny bardzo ważny. Temat związany z zapisaniem naszej najmłodszej córki do Fundacji Splotu Ramiennego, czym zajmuję się fundacja, można przeczytać na ich stronie internetowej http://www.otwarteramiona.pl. To dopiero początek długiej drogi.

Zakończenie tygodnia… coś naprawdę fascynującego. Przez całą niedzielę grała WOŚP Jurka Owsiaka, oczywiście wrzuciłem do puszki kilka groszy, robię tak już od 25 lat i zawsze staram się wspierać tę inicjatywę. A na sam koniec Kamil Stoch wygrał konkurs skoków w Wiśle, co ja mówię, dwa konkursy. Coś pięknego, sobotniego konkursu nie oglądałem, za to niedzielny tak. I tym optymistycznym akcentem czas zakończyć drugie podsumowanie tygodnia. Pozdrawiam Mario.

Skomentuj

